VOCOlinc FlowerBud

Ultradźwiękowy dyfuzor olejków eterycznych i nawilżacz powietrza

Opis

Ten ultradźwiękowy dyfuzor olejków eterycznych jest niezwykle inteligentnym urządzeniem wielofunkcyjnym.
Jest to najwyższej jakości dyfuzor olejków eterycznych, który działa również jako oczyszczacz powietrza, a także nawilżacz. Sterowanie przebiega bezprzewodowo za pomocą poleceń głosowych lub aplikacji LinkWise / Home na wiele sposobów w technologii Wi-Fi 2,4 GHz.
Jest to pierwszy na świecie dyfuzor, który jednocześnie współpracuje z Apple Homekit, Alexa i Google Assistant. Wyposażony jest w nastrojowe światło o spektrum tęczy, które pozwala wybrać odpowiedni kolor, aby najlepiej dopasować go do samopoczucia, atmosfery lub aktywności użytkownika.
Możliwe jest ustawienie harmonogramów włączania lub wyłączania urządzenia dostosowanych do preferencji użytkownika. Urządzenie jest stworzone po to, aby poprawić stan zdrowia i snu, uzyskując lepszą jakość powietrza i atmosfery. Jego pojemność jest idealna do małych pomieszczeń i biur oraz ułatwia jego czyszczenie.

.

 

1. Przycisk LIGHT
◦ Szybkie naciśnięcie włącza / wyłącza nastrojowe światło
◦ Przytrzymaj przycisk, aby zmienić kolor
2. Przycisk MIST
◦ Naciśnij szybko, aby wybrać poziom szybkość mgiełki
◦ Przytrzymaj przycisk, aby ustawić regulator czasowy dla mgiełki (2, 4 lub 6 godzin pracy)

Przywracanie ustawień fabrycznych

Jednocześnie naciśnij i przytrzymaj przyciski LIGHT i MIST przez 5 sekund, aż nastrojowe światło zacznie migać, a następnie się zaświeci. Urządzenie jest teraz w trybie parowania. Postępowanie powinno odbywać się zgodnie z instrukcjami, aby dodać to urządzenie do sieci Wi-Fi 2,4 GHz oraz aplikacji LinkWise / Home.

Co jest w pudełku?

- Inteligentny dyfuzor FLOWERBUD
- Zasilacz AC/DC
- Miarka
- Skrócona instrukcja obsługi

Specyfikacja urządzenia

• Rozmiar: 167mm × 249mm
• Waga: 578g (wraz z zasilaczem)
• Wejście: AC 100-240V 50/60Hz
• Wyjście: DC 24V 0.6A
• Moc: 15W Max
• Pojemność zbiornika: 300ml
• Przyciski: LIGHT i MIST (podświetlenie i mgiełka)
• Połączenie: Wi-Fi 2.4GHz 802.11 b/g/n
• Wydajność: Najlepiej do 40 m2
• Intensywność mgiełki: 2 prędkości (za pomocą przycisku) i 
5 prędkości (za pomocą aplikacji LinkWise)
• Podświetlenie: spektrum kolorów RGB
• Aktualizacja Firmware: bezprzewodowa (za pomocą aplikacji LinkWise)

Rozpakowanie FLOWERBUD

1. Ostrożnie podnieś pokrywę
2. Podłącz zasilacz do gniazdka ściennego, a następnie podłącz go do złącza wejściowego zasilania znajdującego się na spodzie urządzenia
3. Podczas gdy urządzenie znajduje się w trybie włączonym użyj miarki, aby dodać do zbiornika wody chłodną wodę i rozpuszczalny w wodzie olejek. Ilość wody nie powinna przekraczać maksymalnego poziomu wskazanego na zbiorniku wody.
4. Ponownie załóż pokrywę, a następnie ustaw urządzenie we właściwej pozycji (logo VOCOlinc powinno znajdować się równo pomiędzy dwoma przyciskami funkcyjnymi).

Możliwa jest teraz konfiguracja urządzenia w sieci Wi-Fi 2,4 GHz.

Aplikacja LinkWise

Dla użytkowników systemu iOS

1. Pobierz i otwórz bezpłatną aplikację VOCOlinc LinkWise ze sklepu Apple App Store
2. Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia
3. Upewnij się, że Twój iPhone lub iPad (w wersji 10.3 lub nowszej) jest podłączony do sieci Wi-Fi 2,4 GHz. Jeśli masz połączenie z siecią 5 GHz, PROSZĘ upewnij się, że w telefonie przełączyłeś się na sieć 2,4 GHz.
4. Otwórz aplikację, zarejestruj się i zaloguj się do swojego konta VOCOlinc (jest to obowiązkowe w celu połączenia urządzenia z VOCOlinc Cloud i platformami stron trzecich w przyszłości).
5. naciśnij „+" w lewym górnym rogu i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie, aby zakończyć konfigurację urządzenia i połączenia.
6. Zostaniesz poproszony o zeskanowanie lub ręczne wprowadzenie kodu instalacyjnego.
7. Wybierz urządzenie z listy akcesoriów. Każde akcesorium ma swój unikalny kod identyfikacyjny, np. VOCOlinc-XXX-XXXXXX. Upewnij się, że 6 ostatnich znaków kodu identyfikacyjnego jest spójnych z 6 ostatnimi znakami MAC widocznych z tyłu urządzenia.
8. Jeśli na ekranie pojawi się komunikat „Couldn't add VOCOlinc-XXX-XXXXXX", zapoznaj się z pierwszym punktem w sekcji FAQ. NIE pozbywaj się kodu instalacyjnego.
9. Możesz nadać nazwę zarówno dyfuzorowi, jak i światłu, oraz odnosić się do tych nazw, rozmawiając z Siri. Na przykład, jeśli nazwiesz swój dyfuzor „FLOWERBUD", możesz obudzić Siri i powiedzieć Turn on FLOWERBUD".
10. Twórz sceny do sterowania wieloma urządzeniami za pomocą jednego polecenia. Na przykład, jeśli nazwiesz scenę, która ma wyłączyć wszystkie światła i zarazem włączyć dyfuzor „Bed time", kiedy aktywujesz Siri i wykonasz komendę „Hey Siri, bed time", wykona to zadanie i wyłączy światła oraz włączy dyfuzor.

Korzystanie z dodatku HomeKit wymaga następujących uprawnień:
• Settings > iCloud > iCloud Drive > Turn On
• Settings > iCloud > Keychain > Turn On
• Settings > Privacy > HomeKit > LinkWise > Turn On

Dla użytkowników systemu Android

Wersja LinkWise dla systemu Android to aplikacja oparta na chmurze, która wymaga połączenia z internetem.
1. Pobierz i otwórz bezpłatną aplikację VOCOlinc LinkWise ze sklepu Google Play.
2. Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia
3. Upewnij się, że Twoje urządzenie z systemem Android (wersja 4.3 lub nowsza) jest podłączone do sieci Wi-Fi 2,4 GHz. Jeśli masz połączenie z siecią 5 GHz upewnij się, że w telefonie przełączyłeś się na sieć 2,4 GHz.
4. Otwórz aplikację, zarejestruj się i zaloguj się do swojego konta VOCOlinc (obowiązkowe w celu połączenia urządzenia z VOCOlinc Cloud i platformami stron trzecich w przyszłości).
5. Naciśnij „+" w lewym górnym rogu i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie, aby zakończyć konfigurację urządzenia i sieci.
6. Nazwij zarówno dyfuzor, jak i światło i odnoś się do tych nazw rozmawiając z Alexą / Asystentem Google.

Połączenie z platformami stron trzecich

Zaloguj się do swojego konta VOCOlinc przed skonfigurowaniem połączeń z platformami stron trzecich. Aby włączyć Amazon Alexa lub Google Assistant, zapoznaj się z następującą instrukcją.

Włączanie Alexa

1. Otwórz aplikację LinkWise > przejdź do "settings" w menu "devices" > Połącz urządzenie z VOCOlinc Cloud
2. Wybierz "User" na pasku nawigacyjnym i wyszukaj "3rd Party Connection" i wybierz „Enabling Alexa" > postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dokończyć konfigurację

Wskazówka: Zaloguj się do aplikacji Alexa za pomocą swojego konta AMAZON. Po włączeniu opcji VOCOlinc pamiętaj, aby wprowadzić informacje o koncie LinkWise.

Włączanie Asystenta Google

1. Otwórz aplikację LinkWise> przejdź do "settings" w menu "devices" > Połącz urządzenie z VOCOlinc Cloud
2. Wybierz User" na pasku nawigacyjnym i poszukaj "3rd Party Connection" i wybierz „Enabling Google Assistant"> postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dokończyć konfigurację

Wskazówka: Zaloguj się do aplikacji Google Assistant za pomocą konta gmail. Po włączeniu opcji VOCOlinc pamiętaj, aby wprowadzić informacje o koncie LinkWise.

Dodatkowe funkcje

Ekran główny
• Po poprawnym dodaniu urządzenia na ekranie głównym pojawi się jego ikona
• Przytrzymaj ikonę urządzenia aby przejść do strony przeglądu urządzenia
• Możesz ustawić poziom mgiełki, regulator czasowy i jasność światła nastroju
• Możesz sprawdzić i wykonać aktualizację oprogramowania

Planowanie

• Możesz zaplanować włączanie / wyłączanie urządzenia o określonej godzinie w ciągu dnia i powtarzalność czynności w trakcie całego tygodnia
• Wybierz "Schedule" na pasku nawigacyjnym, a następnie naciśnij przycisk „+", aby ustawić stoper i działanie urządzenia

Światło nastroju

• Wybierz Light" na pasku nawigacyjnym
• Możesz wybrać spośród różnych kolorów lub ciepła tonacji, tworzyć specjalne efekty światła i podobne

Aktualizacja Oprogramowania

Aby mieć lepszą satysfakcję z produktów VOCOlinc, zalecane jest przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania ilekroć dostępne są aktualizacje z najnowszymi ulepszeniami i poprawkami:
1. Otwórz aplikację LinkWise
2. Przytrzymaj ikonę urządzenia, aby przejść do strony głównej
3. Wyszukaj „Firmware update", a następnie wybierz "Update", gdy pojawi się na ekranie

* O dostępności aktualizacji oprogramowania informują wyłącznie urządzenia, które są dostępne i mają dostępną opcję aktualizacji
* Ważne jest, aby pozostawić aplikację LinkWise uruchomioną aż do zakończenia aktualizacji urządzenia
Aby zapobiegać błędnemu działaniu aplikacji NIE NALEŻY minimalizować aplikacji, zamykać jej ani przerywać, dopóki aktualizacja się dobiegnie końca.

Ostrzeżenia

• Max. czas pracy: 8 godzin
• Ilość i intensywność wytwarzanej mgiełki różni się w zależności od rodzaju wody, ilości wody, wilgotności powietrza, temperatury oraz przepływu powietrza. Dlatego nie należy tego uważać za wadę urządzenia.
• Używaj WYŁĄCZNIE 100% naturalnych olejków eterycznych rozpuszczalnych w wodzie. Inne olejki zawierające składniki chemiczne, sztuczne aromaty lub zanieczyszczenia mogą spowodować uszkodzenie urządzenia.
• Przed wymianą olejek eterycznego na inny, najpierw wyczyść zbiornik na wodę

Przypadkowy wyciek z urządzenia
Jeśli urządzenie zostanie potrącone lub przewrócone podczas użytkowania, wykonaj poniższe czynności, aby uniknąć uszkodzenia urządzenia:
1. Odłącz urządzenie i zdejmij pokrywę
2. Wylej pozostałą wodę ze zbiornika
3. Delikatnie wstrząśnij zbiornikiem aby pozbyć się pozostałości wody, a następnie osusz zbiornik pozostawiając go na otwartej przestrzeni przez co najmniej 24 godziny

Konserwacja urządzenia
Po nieprzerwanym cyklu (8 godzin) lub po czasie 3-5 dni wyczyść urządzenie, wykonując następujące czynności:
1. Odłącz urządzenie i zdejmij pokrywę
2. Wylej pozostałą wodę ze zbiornika
3. Wyczyść urządzenie używając ciepłej wody (dodaj kilka kropli płynu do mycia naczyń) a następnie delikatnie przetrzyj suchą ścierką
4. Nie używaj środków kwasowych lub enzymatycznych, ponieważ mogą wydzielać niebezpieczne gazy lub powodować nieprawidłowe działanie urządzenia. Do czyszczenia należy zawsze używać łagodnego detergentu
5. Jeśli dyfuzor nie jest używany przez dłuższy czas, opróżnij wodę ze zbiornika

FAQ (NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE PYTANIA)

Q1: Dlaczego nie udało mi się dodać urządzenia do aplikacji LinkWise?

Jeśli aplikacja wyświetli komunikat "Couldn't find the accessory" po zeskanowaniu kodu instalacyjnego:
1. Upewnij się, że urządzenie jest włączone i znajduje się w pobliżu
2. Jeśli korzystasz z podwójnego routera sieciowego 2.4G / 5G, podłącz telefon do sieci 2.4G i ponownie dodaj urządzenie
3. Upewnij się, że ustawienie routera spełnia odpowiednie wymagania. Urządzenie obsługuje tylko tryb WPA / WPA2-PSK.
4. Upewnij się, że urządzenie jest w trybie przywracania ustawień fabrycznych (parowania)
5. Upewnij się, że kod instalacyjny został wprowadzony poprawnie. Wybierz urządzenie wyświetlone na ekranie, a następnie zeskanuj kod instalacyjny (XXX-XX-XXX), który znajduje się na urządzeniu, instrukcji obsługi lub na opakowaniu.

Jeśli aplikacja wyświetli komunikat "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX" po zeskanowaniu kodu instalacyjnego:
1. Zamknij aplikację
2. Uruchom ponownie telefon
3. Przywróć ustawienia fabryczne
4. Dodaj urządzenie ponownie

Jeśli aplikacja wyświetli komunikat „"The setup code is incorrect", należy:
1. Upewnij się, że wprowadzony kod instalacyjny jest prawidłowy, jeśli nie; lub spróbuj ręcznie wprowadzić kod instalacyjny
2. Jeśli ostatnie 6 znaków kodu identyfikacyjnego nie jest zgodne z 6 ostatnimi znakami MAC znajdującymi się na opakowaniu urządzenia, zgłoś ten problem, wysyłając wiadomość na adres support@VOCOlinc.com wraz z ostatnimi 6 znakami kodu identyfikacyjnego

Jeśli aplikacja wyświetla komunikat „This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router", oznacza to, że router obecnie działa w sieci 5 GHz, zapoznaj się z krokiem 2
1. Zmiana konfiguracji / ustawień routera spowoduje nieodwracalne odłączenie urządzenia. Usuń i dodaj ponownie urządzenia po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.
2. Niestabilne połączenie sieci może spowodować odłączenie urządzenia. Poczekaj około 2 minut na automatyczne ponowne połączenie. Jeśli połączenie nie zostanie wznowione po pewnym czasie, wyłącz urządzenie, a następnie włącz je ponownie. Połączy się wtedy automatycznie.
3. Jeśli powyższe rozwiązanie nie jest pomocne, usuń i dodaj ponownie urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami: support@vocolinc.com.

Q2: Urządzenie działa normalnie po przywróceniu ustawień fabrycznych lub odłączeniu / podłączeniu, ale czasami odłącza się od sieci i nie można go rozpoznać.

1. Upewnij się, że liczba urządzeń podłączonych do sieci Wi-Fi mieści się w zasięgu sieci bezprzewodowej routera. W przeciwnym razie zmień router na inny.
2. Upewnij się, że otoczenie dla sieci jest korzystne, a zakłócenia (ściany, metalowe elementy) między urządzeniem a routerem są ograniczone.
3. Upewnij się, że masz pobraną i zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji i oprogramowania.
4. Podłącz ponownie urządzenia iOS do Wi-Fi i upewnij się, że sygnał Wi-Fi jest wystarczająco silny.
5. Jeżeli sieci jest momentalnie przeciążona a router nie działa poprawnie w sieci bezprzewodowej, poczekaj aż sieć zostanie naprawiona. Wyślij nam zrzut ekranu ustawień Wi-Fi i szczegóły modelu routera, jeśli potrzebujesz pomocy.
6. Sprawdź ustawienia routera i upewnij się, czy istnieje na nim ograniczenie ilości jednoczesnych klientów.
7. Uruchom ponownie HomeKit lub przywróć HomeKit do ustawień fabrycznych i dodaj HomeKit do aplikacji VOCOlinc LinkWise.
8. Zaktualizuj oprogramowanie aplikacji LinkWise i oprogramowanie produktu do najnowszej wersji.

Q3: Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto VOCOlinc?

Nazwa użytkownika i hasło rozróżniają małe i wielkie litery w systemie kont VOCOlinc. Zwróć uwagę na wielkie i małe litery nazwy użytkownika i hasła podczas logowania lub rejestracji w aplikacji LinkWise.

Q4: Jak mogę przywrócić połączenie urządzenia?

1. Upewnij się, że Twoje urządzenie iPhone / iPad / Android jest blisko urządzenia.
2. Zmiana konfiguracji lub ustawień routera spowoduje nieodwracalne odłączenie urządzenia. Usuń i ponownie dodaj urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.
3. Niestabilny sygnał sieciowy może spowodować odłączenie urządzenia. Poczekaj około 2 minut na ponowne automatyczne połączenie. Jeśli połączenie nie zostanie wznowione po pewnym czasie, wyłącz urządzenie, a następnie włącz je ponownie. Połączy się wtedy automatycznie.
4. Jeśli powyższe punkty nie są skuteczne, usuń i dodaj ponownie urządzenia po przywróceniu ich do ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.

Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami: info@vocolinc.cz

Q5: Jak długo moje urządzenie będzie działać, gdy będzie maksymalnie wypełnione wodą?

W przypadku maksymalnego poziomu wody, urządzenie może pracować do 8 godzin

Q6: Czy są jakieś ograniczenia dotyczące wyboru olejków eterycznych?

1. Używaj WYŁĄCZNIE 100% naturalnych olejków eterycznych rozpuszczalnych w wodzie. Inne oleje, które zawierają składniki chemiczne, aromaty lub zanieczyszczenia, mogą spowodować uszkodzenie urządzenia.
2. Przed wymianą na inny olejek eteryczny, należy najpierw wyczyścić zbiornik na wodę.

Informacje prawne:

Apple, iPad, iPad Air, iPhone i iPod touch są znakami towarowymi firmy Apple Inc., zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. HomeKit jest znakiem towarowym firmy Apple Inc.
Używanie logo "Works with Apple HomeKit" oznacza, że akcesorium elektroniczne zostało zaprojektowane specjalnie do podłączenia odpowiednio do iPoda, iPhone'a lub iPada i uzyskało certyfikat dewelopera na zgodność ze standardami wydajności Apple. Apple nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego urządzenia ani jego zgodność ze standardami bezpieczeństwa i przepisami.
Automatyczne kontrolowanie tego urządzenia z włączonym HomeKit poza domem wymaga posiadanie Apple TV z tvOS z wersją oprogramowania 10.3 lub nowszą lub iPada z wersją systemu iOS 10.3 lub nowszą skonfigurowanego jako hub domowy.
Aby kontrolować urządzenie z włączonym HomeKit, zalecany jest system operacyjny iOS 10.3 lub nowszy.

Deklaracja zgodności FCC

Ostrzeżenie:
To urządzenie jest zgodne z częścią 15 przepisów FCC / Industry Canada z wyłączeniem standardów RSS. Działanie podlega następującym dwóm warunkom: to urządzenie nie może powodować szkodliwych zakłóceń oraz to urządzenie musi akceptować wszelkie odbierane zakłócenia, w tym zakłócenia, które mogą powodować niepożądane
operacje.
Wszelkie zmiany lub modyfikacje, które nie zostały wyraźnie zatwierdzone przez stronę odpowiedzialną za zgodność, mogą pozbawić użytkownika prawa do korzystania z urządzenia.
To urządzenie zostało przetestowane i uznane za zgodne z ograniczeniami dla urządzeń cyfrowych klasy B, zgodnie z częścią 15 przepisów FCC. Limity te zostały opracowane w celu zapewnienia rozsądnej ochrony przed szkodliwymi zakłóceniami w instalacji domowej.
To urządzenie generuje zastosowania i może emitować energię z częstotliwości radiowych, a w przypadku, gdy nie zostanie zainstalowane i użyte zgodnie z instrukcją, może powodować szkodliwe zakłócenia w komunikacji radiowej. Nie ma jednak gwarancji, że zakłócenia nie wystąpią w przypadku konkretnej instalacji. Jeśli to urządzenie powoduje szkodliwe zakłócenia w odbiorze radia lub telewizji, które mogą być widocznie w postaci wyłączenia i włączenia urządzenia, zalecane jest dla użytkownika podjęcie próby usunięcia zakłóceń za pomocą jednego lub więcej z następujących środków:

- Zmiana kierunku lub położenia anteny odbiorczej.
- Zwiększenie odległości między urządzeniem a odbiornikiem.
- Podłączenia urządzenia do gniazdka w innym obwodzie niż ten, do którego podłączony jest odbiornik.
- Konsultacja się ze sprzedawcą lub doświadczonym technikiem RTV w celu uzyskania pomocy.

Wymagania MPE:
Aby spełnić wymagania FCC / IC dotyczące narażenia na promieniowanie RF, należy zachować odległość co najmniej 20 cm między anteną tego urządzenia a osobami podczas pracy. Aby zapewnić poprawność działania, operacje z odległości mniejszej niż ta odległość nie są zalecane.

 

 

 

 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Login