VOCOlinc L2, L3

L2, L3

Opis produktu:

Inteligentna Żarówka L2 Wi-Fi A19 lub A60 to regulowana biała żarówka,
którą można kontrolować bezprzewodowo za pomocą swojego smartfonu lub tabletu z systemem iOS lub Android, HUB nie jest wymagany. Możesz dostosować swoje domowe oświetlenie za pomocą aplikacji VOCOlinc z dowolnego miejsca za pomocą aktywnego połączenia internetowego.

Zawartość opakowania:

Inteligentna żarówka L2 Wi-Fi A19 lub A60
Skrócona instrukcja obsługi

Dane techniczne:

Wejście: AC120V, 60Hz lub AC 220-240V, 50Hz
Typ gwintu: E26 lub E27
Moc: 8,5 W
Temperatura barwowa: 2200 K - 7000 K (w tym 2200 K, 2500 K, 2700 K,
3000 K, 3500 K, 4000 K, 5000 K, 5700 K, 6500 K, 7000 K)
Strumień świetlny: 650 lumenów (7000 K)
Kąt świecenia: 220 stopni
Przewidywana żywotność LED: 22,8 lat (25000 godzin)
Pasmo częstotliwości pracy: 2412 ~ 2462 MHz dla gwintu E26, 2412 ~ 2472
MHz dla gwintu E27
Maksymalna moc nadajnika: 20 ± 2dBm

Wymagania produktu:

Smartfon lub tablet z systemem iOS 10.3 lub nowszym; Android 4.3.x lub
nowszy
Połączenie Wi-Fi

Funkcje:

Współpracuje z Apple HomeKit
Współpracuje z Amazon Alexa
Współpracuje z Asystentem Google
Dostęp zdalny

Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa

• OSTRZEŻENIE: RYZYKO PORAŻENIA LUB OPARZENIA PRĄDEM.

Wyłącz włącznik światła sterujący żarówką i zaczekaj, aż żarówka

ostygnie, zanim spróbujesz ją zmienić.

• Nie instaluj inteligentnej żarówki LED mokrymi rękami lub stojąc na mokrej

lub wilgotnej powierzchni.

• Nie nadaje się do użytku ze standardowymi ściemniaczami światła.

Przyciemnianie jest możliwe jedynie za pomocą aplikacji

• Nadaje się do użytkowania w temperaturze od 0°C do 40°C

• To urządzenie nie jest przeznaczone do użytku w oprawach oświetlenia

ewakuacyjnego

• W przypadku żarówek o masie znacznie większej niż żarówek, których są

zamiennikami, należy zwrócić uwagę na fakt, że zwiększony ciężar

może zmniejszać stabilność mechaniczną niektórych lamp i opraw

lampowych oraz może utrudniać połączenie i retencję światła.

• NIE STOSOWAĆ JAKO OŚWIETLENIA AWARYJNEGO

• Wyłącznie do użytku wewnętrznego

• Nie demontować

• Nie należy używać płynnych środków czyszczących

• Należy używać wyłącznie w suchych pomieszczeniach

 

FAQ (NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE PYTANIA)

Q1: Dlaczego nie udało mi się dodać urządzenia do aplikacji VOCOlinc?

Jeśli aplikacja wyświetli komunikat "Couldn't find the accessory" po zeskanowaniu kodu instalacyjnego:
1. Upewnij się, że urządzenie jest włączone i znajduje się w pobliżu
2. Jeśli korzystasz z podwójnego routera sieciowego 2.4G / 5G, podłącz telefon do sieci 2.4G i ponownie dodaj urządzenie
3. Upewnij się, że ustawienie routera spełnia odpowiednie wymagania. Urządzenie obsługuje tylko tryb WPA / WPA2-PSK.
4. Upewnij się, że urządzenie jest w trybie przywracania ustawień fabrycznych (parowania)
5. Upewnij się, że kod instalacyjny został wprowadzony poprawnie. Wybierz urządzenie wyświetlone na ekranie, a następnie zeskanuj kod instalacyjny (XXX-XX-XXX), który znajduje się na urządzeniu, instrukcji obsługi lub na opakowaniu.

Jeśli aplikacja wyświetli komunikat "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX" po zeskanowaniu kodu instalacyjnego:
1. Zamknij aplikację
2. Uruchom ponownie telefon
3. Przywróć ustawienia fabryczne
4. Dodaj urządzenie ponownie

Jeśli aplikacja wyświetli komunikat „"The setup code is incorrect", należy:
1. Upewnij się, że wprowadzony kod instalacyjny jest prawidłowy, jeśli nie; lub spróbuj ręcznie wprowadzić kod instalacyjny
2. Jeśli ostatnie 6 znaków kodu identyfikacyjnego nie jest zgodne z 6 ostatnimi znakami MAC znajdującymi się na opakowaniu urządzenia, zgłoś ten problem, wysyłając wiadomość na adres support@VOCOlinc.com wraz z ostatnimi 6 znakami kodu identyfikacyjnego

Jeśli aplikacja wyświetla komunikat „This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router", oznacza to, że router obecnie działa w sieci 5 GHz, zapoznaj się z krokiem 2
1. Zmiana konfiguracji / ustawień routera spowoduje nieodwracalne odłączenie urządzenia. Usuń i dodaj ponownie urządzenia po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.
2. Niestabilne połączenie sieci może spowodować odłączenie urządzenia. Poczekaj około 2 minut na automatyczne ponowne połączenie. Jeśli połączenie nie zostanie wznowione po pewnym czasie, wyłącz urządzenie, a następnie włącz je ponownie. Połączy się wtedy automatycznie.
3. Jeśli powyższe rozwiązanie nie jest pomocne, usuń i dodaj ponownie urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami: support@vocolinc.com.

Q2: Urządzenie działa normalnie po przywróceniu ustawień fabrycznych lub odłączeniu / podłączeniu, ale czasami odłącza się od sieci i nie można go rozpoznać.

1. Upewnij się, że liczba urządzeń podłączonych do sieci Wi-Fi mieści się w zasięgu sieci bezprzewodowej routera. W przeciwnym razie zmień router na inny.
2. Upewnij się, że otoczenie dla sieci jest korzystne, a zakłócenia (ściany, metalowe elementy) między urządzeniem a routerem są ograniczone.
3. Upewnij się, że masz pobraną i zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji i oprogramowania.
4. Podłącz ponownie urządzenia iOS do Wi-Fi i upewnij się, że sygnał Wi-Fi jest wystarczająco silny.
5. Jeżeli sieci jest momentalnie przeciążona a router nie działa poprawnie w sieci bezprzewodowej, poczekaj aż sieć zostanie naprawiona. Wyślij nam zrzut ekranu ustawień Wi-Fi i szczegóły modelu routera, jeśli potrzebujesz pomocy.
6. Sprawdź ustawienia routera i upewnij się, czy istnieje na nim ograniczenie ilości jednoczesnych klientów.
7. Uruchom ponownie HomeKit lub przywróć HomeKit do ustawień fabrycznych i dodaj HomeKit do aplikacji VOCOlinc.
8. Zaktualizuj oprogramowanie aplikacji VOCOlinc i oprogramowanie produktu do najnowszej wersji.

Q3: Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto VOCOlinc?

Nazwa użytkownika i hasło rozróżniają małe i wielkie litery w systemie kont VOCOlinc. Zwróć uwagę na wielkie i małe litery nazwy użytkownika i hasła podczas logowania lub rejestracji w aplikacji VOCOlinc.

Q4: Jak mogę przywrócić połączenie urządzenia?

1. Upewnij się, że Twoje urządzenie iPhone / iPad / Android jest blisko urządzenia.
2. Zmiana konfiguracji lub ustawień routera spowoduje nieodwracalne odłączenie urządzenia. Usuń i ponownie dodaj urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.
3. Niestabilny sygnał sieciowy może spowodować odłączenie urządzenia. Poczekaj około 2 minut na ponowne automatyczne połączenie. Jeśli połączenie nie zostanie wznowione po pewnym czasie, wyłącz urządzenie, a następnie włącz je ponownie. Połączy się wtedy automatycznie.
4. Jeśli powyższe punkty nie są skuteczne, usuń i dodaj ponownie urządzenia po przywróceniu ich do ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.

Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami: info@vocolinc.pl

Q5: Czy mogę sterować wieloma inteligentnymi żarówkami LED Wi-Fi
jednocześnie?

Tak. Możesz zarządzać kilkoma żarówkami i zapisywać wiele żarówek
razem jako „scenę".

Q6: Czy mogę przyciemnić inteligentną żarówkę LED Wi-Fi?

Inteligentna żarówka LED Wi-Fi nie jest przeznaczone do użytku wraz z
tradycyjnym ściemniaczem światła. Można ją przyciemnić jedynie za
pomocą aplikacji VOCOlinc.

Q7: Ustawiłem jasność na 0% przed wyłączeniem światła. Dlaczego
wraca do 5% jasności, gdy ponownie włączę światło?

Jest to ustawienie początkowe wskazujące, że inteligentna żarówka działa

Informacje prawne:

Apple, iPad, iPad Air, iPhone i iPod touch są znakami towarowymi firmy Apple Inc., zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. HomeKit jest znakiem towarowym firmy Apple Inc.
Używanie logo "Works with Apple HomeKit" oznacza, że akcesorium elektroniczne zostało zaprojektowane specjalnie do podłączenia odpowiednio do iPoda, iPhone'a lub iPada i uzyskało certyfikat dewelopera na zgodność ze standardami wydajności Apple. Apple nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego urządzenia ani jego zgodność ze standardami bezpieczeństwa i przepisami.
Automatyczne kontrolowanie tego urządzenia z włączonym HomeKit poza domem wymaga posiadanie Apple TV z tvOS z wersją oprogramowania 10.3 lub nowszą lub iPada z wersją systemu iOS 10.3 lub nowszą skonfigurowanego jako hub domowy.
Aby kontrolować urządzenie z włączonym HomeKit, zalecany jest system operacyjny iOS 10.3 lub nowszy.

Deklaracja zgodności FCC

Ostrzeżenie:
To urządzenie jest zgodne z częścią 15 przepisów FCC / Industry Canada z wyłączeniem standardów RSS. Działanie podlega następującym dwóm warunkom: to urządzenie nie może powodować szkodliwych zakłóceń oraz to urządzenie musi akceptować wszelkie odbierane zakłócenia, w tym zakłócenia, które mogą powodować niepożądane
operacje.
Wszelkie zmiany lub modyfikacje, które nie zostały wyraźnie zatwierdzone przez stronę odpowiedzialną za zgodność, mogą pozbawić użytkownika prawa do korzystania z urządzenia.
To urządzenie zostało przetestowane i uznane za zgodne z ograniczeniami dla urządzeń cyfrowych klasy B, zgodnie z częścią 15 przepisów FCC. Limity te zostały opracowane w celu zapewnienia rozsądnej ochrony przed szkodliwymi zakłóceniami w instalacji domowej.
To urządzenie generuje zastosowania i może emitować energię z częstotliwości radiowych, a w przypadku, gdy nie zostanie zainstalowane i użyte zgodnie z instrukcją, może powodować szkodliwe zakłócenia w komunikacji radiowej. Nie ma jednak gwarancji, że zakłócenia nie wystąpią w przypadku konkretnej instalacji. Jeśli to urządzenie powoduje szkodliwe zakłócenia w odbiorze radia lub telewizji, które mogą być widocznie w postaci wyłączenia i włączenia urządzenia, zalecane jest dla użytkownika podjęcie próby usunięcia zakłóceń za pomocą jednego lub więcej z następujących środków:

- Zmiana kierunku lub położenia anteny odbiorczej.
- Zwiększenie odległości między urządzeniem a odbiornikiem.
- Podłączenia urządzenia do gniazdka w innym obwodzie niż ten, do którego podłączony jest odbiornik.
- Konsultacja się ze sprzedawcą lub doświadczonym technikiem RTV w celu uzyskania pomocy.

Wymagania MPE:
Aby spełnić wymagania FCC / IC dotyczące narażenia na promieniowanie RF, należy zachować odległość co najmniej 20 cm między anteną tego urządzenia a osobami podczas pracy. Aby zapewnić poprawność działania, operacje z odległości mniejszej niż ta odległość nie są zalecane.

 

Preferencje prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić Twoją wizytę na tej stronie internetowej, do analizowania jej działania i by zbierać dane o jej użytkowaniu. W tym celu możemy korzystać z narzędzi i usług stron trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane naszym partnerom w UE, USA lub innych krajach. Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na to przetwarzanie. Poniżej możesz znaleźć szczegółowe informacje lub dostosować swoje preferencje.

Polityka prywatności

Pokaż szczegóły

Nasza strona internetowa przechowuje dane na Twoim urządzeniu (pliki cookie i pamięć przeglądarki) w celu identyfikacji Twojej sesji i osiągnięcia podstawowej funkcjonalności platformy, komfortu przeglądania i bezpieczeństwa.

Możemy przechowywać dane na urządzeniu użytkownika (pliki cookie i przechowywanie w przeglądarce), aby zapewnić dodatkowe funkcje, które zwiększają komfort przeglądania, przechowywać niektóre z preferencji użytkownika bez konta użytkownika lub logowania, korzystać ze skryptów i/lub zasobów stron trzecich, widżetów itp.

Korzystanie z narzędzi analitycznych pozwala nam lepiej zrozumieć potrzeby naszych gości i sposób, w jaki korzystają z naszej strony. Możemy wykorzystywać narzędzia firm trzecich do śledzenia lub rejestrowania przeglądania naszej strony internetowej, analizowania narzędzi lub komponentów, z którymi użytkownik wchodził w interakcję lub z których korzystał, rejestrowania zdarzeń konwersji i tym podobnych.

Możemy korzystać z plików cookie i narzędzi stron trzecich w celu ulepszenia oferty produktów i/lub usług naszych lub naszych partnerów oraz ich przydatności dla użytkownika na podstawie produktów lub stron odwiedzanych przez użytkownika w tej Witrynie lub innych witrynach internetowych.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Login