VOCOlinc LS1, LS2
LS1, LS2 LightStrip
Opis produktu:
Sterowana bezprzewodowo głosem taśma
oświetleniowa LED LS1 z paletą ponad 16 milionów kolorów sprawi, że
poczujesz jak Twój dom staje się naprawdę Twoim miejscem. Wykorzystując
najnowszą technologię Wi-Fi, inteligentna taśma LED LS1/LS2 umożliwia
ustawienie temperatury barwy i intensywności oświetlenia dowolnego
obszaru za pomocą darmowej aplikacji VOCOlinc od firmy VOCOlinc. Dzięki
nieograniczonym ustawieniom oraz zastosowaniom produktu VOCOlinc LS1/LS2
czeka na Ciebie zupełnie nowy świat barw w Twoim domu. Możesz teraz
sterować swoim oświetleniem z dowolnego miejsca dzięki aktywnemu
połączeniu internetowemu.
Zawartość opakowania:
Taśma świetlna LED LS1, norma IP67, 2 metry lub 2,5 metra
Inteligentny kontroler Wi-Fi
Zasilacz (wymienna wtyczka)
Skrócona instrukcja obsługi
Funkcje:
paleta 16 milionów kolorów
550 lumenów na metr (LS1), 250 lumenów na metr (LS2)
Stopień wodoodporności IP67 (tylko pasek świetlny LS1)
Współpracuje z Apple HomeKit
Współpracuje z Amazon Alexa
Współpracuje z Asystentem Google
Dostęp zdalny
Wymagania produktu:
Smartfon lub tablet z systemem iOS 10.3 lub nowszym; Android 4.3.x lub
nowszy
Połączenie Wi-Fi
Dane techniczne:
Napięcie wejściowe: AC 100 ~ 240 V, 50/60 Hz
Napięcie wyjściowe: 12V 2A
Typ wtyczki: odłączana US / EU / UK
Zakres kolorów LED: 16 milionów kolorów z odcieniami białymi od
chłodnego do ciepłego
Moc: maksymalnie 24 W
Strumień świetlny: 550 lumenów na metr
częstotliwość pracy: 2412 ~ 2484 MHz
Maksymalna moc nadajnika: 13dBm
Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa:
• OSTRZEŻENIE: RYZYKO PORAŻENIA LUB OPARZENIA PRĄDEM. Nie
instaluj tego produktu mokrymi rękami lub stojąc na mokrej lub
wilgotnej powierzchni.
• Nie nadaje się do użytku ze standardowymi ściemniaczami światła.
Przyciemnianie jest możliwe jedynie za pomocą aplikacji
• Nadaje się do użytkowania w temperaturze od 0°C do 40°C
• To urządzenie nie jest przeznaczone do użytku w oprawach oświetlenia
ewakuacyjnego
• NIE STOSOWAĆ JAKO OŚWIETLENIA AWARYJNEGO
• Nie demontować
• Nie należy używać płynnych środków czyszczących
VOCOlinc app
FAQ (NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE PYTANIA)
Q1: Dlaczego nie udało mi się dodać urządzenia do aplikacji VOCOlinc?
Jeśli aplikacja wyświetli komunikat "Couldn't find the accessory" po zeskanowaniu kodu instalacyjnego:
1. Upewnij się, że urządzenie jest włączone i znajduje się w pobliżu
2. Jeśli korzystasz z podwójnego routera sieciowego 2.4G / 5G, podłącz telefon do sieci 2.4G i ponownie dodaj urządzenie
3. Upewnij się, że ustawienie routera spełnia odpowiednie wymagania. Urządzenie obsługuje tylko tryb WPA / WPA2-PSK.
4. Upewnij się, że urządzenie jest w trybie przywracania ustawień fabrycznych (parowania)
5. Upewnij się, że kod instalacyjny został wprowadzony poprawnie. Wybierz urządzenie wyświetlone na ekranie, a następnie zeskanuj kod instalacyjny (XXX-XX-XXX), który znajduje się na urządzeniu, instrukcji obsługi lub na opakowaniu.
Jeśli aplikacja wyświetli komunikat "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX" po zeskanowaniu kodu instalacyjnego:
1. Zamknij aplikację
2. Uruchom ponownie telefon
3. Przywróć ustawienia fabryczne
4. Dodaj urządzenie ponownie
Jeśli aplikacja wyświetli komunikat „"The setup code is incorrect", należy:
1. Upewnij się, że wprowadzony kod instalacyjny jest prawidłowy, jeśli nie; lub spróbuj ręcznie wprowadzić kod instalacyjny
2. Jeśli ostatnie 6 znaków kodu identyfikacyjnego nie jest zgodne z 6 ostatnimi znakami MAC znajdującymi się na opakowaniu urządzenia, zgłoś ten problem, wysyłając wiadomość na adres support@VOCOlinc.com wraz z ostatnimi 6 znakami kodu identyfikacyjnego
Jeśli aplikacja wyświetla komunikat „This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router", oznacza to, że router obecnie działa w sieci 5 GHz, zapoznaj się z krokiem 2
1. Zmiana konfiguracji / ustawień routera spowoduje nieodwracalne odłączenie urządzenia. Usuń i dodaj ponownie urządzenia po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.
2. Niestabilne połączenie sieci może spowodować odłączenie urządzenia. Poczekaj około 2 minut na automatyczne ponowne połączenie. Jeśli połączenie nie zostanie wznowione po pewnym czasie, wyłącz urządzenie, a następnie włącz je ponownie. Połączy się wtedy automatycznie.
3. Jeśli powyższe rozwiązanie nie jest pomocne, usuń i dodaj ponownie urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami: support@vocolinc.com.
Q2: Urządzenie działa normalnie po przywróceniu ustawień fabrycznych lub odłączeniu / podłączeniu, ale czasami odłącza się od sieci i nie można go rozpoznać.
1. Upewnij się, że liczba urządzeń podłączonych do sieci Wi-Fi mieści się w zasięgu sieci bezprzewodowej routera. W przeciwnym razie zmień router na inny.
2. Upewnij się, że otoczenie dla sieci jest korzystne, a zakłócenia (ściany, metalowe elementy) między urządzeniem a routerem są ograniczone.
3. Upewnij się, że masz pobraną i zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji i oprogramowania.
4. Podłącz ponownie urządzenia iOS do Wi-Fi i upewnij się, że sygnał Wi-Fi jest wystarczająco silny.
5. Jeżeli sieci jest momentalnie przeciążona a router nie działa poprawnie w sieci bezprzewodowej, poczekaj aż sieć zostanie naprawiona. Wyślij nam zrzut ekranu ustawień Wi-Fi i szczegóły modelu routera, jeśli potrzebujesz pomocy.
6. Sprawdź ustawienia routera i upewnij się, czy istnieje na nim ograniczenie ilości jednoczesnych klientów.
7. Uruchom ponownie HomeKit lub przywróć HomeKit do ustawień fabrycznych i dodaj HomeKit do aplikacji VOCOlinc.
8. Zaktualizuj oprogramowanie aplikacji VOCOlinc i oprogramowanie produktu do najnowszej wersji.
Q3: Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto VOCOlinc?
Nazwa użytkownika i hasło rozróżniają małe i wielkie litery w systemie kont VOCOlinc. Zwróć uwagę na wielkie i małe litery nazwy użytkownika i hasła podczas logowania lub rejestracji w aplikacji VOCOlinc.
Q4: Jak mogę przywrócić połączenie urządzenia?
1. Upewnij się, że Twoje urządzenie iPhone / iPad / Android jest blisko urządzenia.
2. Zmiana konfiguracji lub ustawień routera spowoduje nieodwracalne odłączenie urządzenia. Usuń i ponownie dodaj urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.
3. Niestabilny sygnał sieciowy może spowodować odłączenie urządzenia. Poczekaj około 2 minut na ponowne automatyczne połączenie. Jeśli połączenie nie zostanie wznowione po pewnym czasie, wyłącz urządzenie, a następnie włącz je ponownie. Połączy się wtedy automatycznie.
4. Jeśli powyższe punkty nie są skuteczne, usuń i dodaj ponownie urządzenia po przywróceniu ich do ustawień fabrycznych, wykonując czynności opisane w Q1.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami: info@vocolinc.cz
Informacje prawne:
Apple, iPad, iPad Air, iPhone i iPod touch są znakami towarowymi firmy Apple Inc., zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. HomeKit jest znakiem towarowym firmy Apple Inc.
Używanie logo "Works with Apple HomeKit" oznacza, że akcesorium elektroniczne zostało zaprojektowane specjalnie do podłączenia odpowiednio do iPoda, iPhone'a lub iPada i uzyskało certyfikat dewelopera na zgodność ze standardami wydajności Apple. Apple nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego urządzenia ani jego zgodność ze standardami bezpieczeństwa i przepisami.
Automatyczne kontrolowanie tego urządzenia z włączonym HomeKit poza domem wymaga posiadanie Apple TV z tvOS z wersją oprogramowania 10.3 lub nowszą lub iPada z wersją systemu iOS 10.3 lub nowszą skonfigurowanego jako hub domowy.
Aby kontrolować urządzenie z włączonym HomeKit, zalecany jest system operacyjny iOS 10.3 lub nowszy.
Deklaracja zgodności FCC
Ostrzeżenie:
To urządzenie jest zgodne z częścią 15 przepisów FCC / Industry Canada z wyłączeniem standardów RSS. Działanie podlega następującym dwóm warunkom: to urządzenie nie może powodować szkodliwych zakłóceń oraz to urządzenie musi akceptować wszelkie odbierane zakłócenia, w tym zakłócenia, które mogą powodować niepożądane
operacje.
Wszelkie zmiany lub modyfikacje, które nie zostały wyraźnie zatwierdzone przez stronę odpowiedzialną za zgodność, mogą pozbawić użytkownika prawa do korzystania z urządzenia.
To urządzenie zostało przetestowane i uznane za zgodne z ograniczeniami dla urządzeń cyfrowych klasy B, zgodnie z częścią 15 przepisów FCC. Limity te zostały opracowane w celu zapewnienia rozsądnej ochrony przed szkodliwymi zakłóceniami w instalacji domowej.
To urządzenie generuje zastosowania i może emitować energię z częstotliwości radiowych, a w przypadku, gdy nie zostanie zainstalowane i użyte zgodnie z instrukcją, może powodować szkodliwe zakłócenia w komunikacji radiowej. Nie ma jednak gwarancji, że zakłócenia nie wystąpią w przypadku konkretnej instalacji. Jeśli to urządzenie powoduje szkodliwe zakłócenia w odbiorze radia lub telewizji, które mogą być widocznie w postaci wyłączenia i włączenia urządzenia, zalecane jest dla użytkownika podjęcie próby usunięcia zakłóceń za pomocą jednego lub więcej z następujących środków:
- Zmiana kierunku lub położenia anteny odbiorczej.
- Zwiększenie odległości między urządzeniem a odbiornikiem.
- Podłączenia urządzenia do gniazdka w innym obwodzie niż ten, do którego podłączony jest odbiornik.
- Konsultacja się ze sprzedawcą lub doświadczonym technikiem RTV w celu uzyskania pomocy.
Wymagania MPE:
Aby spełnić wymagania FCC / IC dotyczące narażenia na promieniowanie RF, należy zachować odległość co najmniej 20 cm między anteną tego urządzenia a osobami podczas pracy. Aby zapewnić poprawność działania, operacje z odległości mniejszej niż ta odległość nie są zalecane.